Thursday 25 December 2014

Նամակ Ձմեռ պապիկին

Բարև սիրելի Ձմեռ պապիկ: Շնորհակալ եմ, որ այսքան տարի ինձ միշտ նվերներ ես բերել: Բայց այս անգամ չեմ խնդրելու ինձ համար ոչ մի նյութական նվեր: Գալիք տարվա համար խնդրում եմ քեզնից, որ բոլոր փոքրիկ երեխաներին շատ-շատ նվերներ բերես, նրանց բոլոր երազանքները կատարես, որ օդում տարածվի նրանց երջանկությունը, զրնգա ուրախության ճիչը: Ցանկանում եմ, որ բոլոր մարդիկ սիրեն, լինեն փոքրիկների նման՝ բարի, մաքուր, նուրբ ու անկեղծ միմյանց հետ, կարողանան ներել, հասկանան միմյանց, տեսնեն դիմացինի լավ կողմերն ու գնահատեն: Օգնիր, որ մարդիկ կարողանան գնահատել իրենց ունեցածը, յուրաքանչյուր վայրկյանն ապրեն սիրով, կարողանան ժամանակ գտնել իրենց շրջապատողների, իրենց կարիքն ունեցողների համար: Օգնիր, որ այս տարի թե՛ մեծերը, և թե՛ փոքրերը «վարակվեն»  բարի ու անկեղծ ժպիտիով, և ոչ մի «դեղամիջոց» թող որ չհայտնաբերվի այս սքանչելի «հիվանդությունից» ազատվելու համար:
Գուցե քեզ կթվա, իմ սիրելի Ձմեռ պապիկ, թե շատ ավելի շատ եմ խնդրում քեզնից, բայց իրականում ուզում եմ, որ այս գեղեցիկ հեքիաթը դառնա իրականություն, որ բոլորս հավատանք դրան ու սկսենք ինքներս ստեղծել այն մեր ու մեզ շրջապատողների համար:

                                                                        Սիրով՝ Աննա:

No comments:

Post a Comment