Saturday 20 December 2014

Հ.Թումանյան «Քառյակներ»

Ամեն անգամ Քո տվածից երբ մի բան ես Դու տանում,
Ամեն անգամ, երբ նայում եմ, թե ի՜նչքան է դեռ մնում,
Զարմանում եմ, թե` ո՛վ Շռայլ, ի՜նչքան շատ ես տվել ինձ,
Ի՜նչքան շատ եմ դեռ Քեզ տալու, որ միանանք մենք նորից:
Կարծում եմ, որ խոսքն Աստծո մասին է  և լիովին համաձայն եմ Թումանյանի հետ: Նա այնքան գեղեցիկ է նկարագրում ճշմարտությունը, նկարագրում է այնպիսին, ինչպիսին որ այն կա: Այնքան պարզ է նկարագրում, որ կարծես իմ փոխարեն էլ է ասում այն ամենը, ինչ զգում եմ, բայց հարմար բառեր չեմ գտնում արտահայտվելու համար կամ, գուցե…
Բարություն եմ զգում, զգում եմ Թումանյանի նուրբ ու հզոր սերը, որ ապրել է իր ողջ կյանքում ու հիմա դա ինձ է փոխանցում իր ստեղծագործությունների միջոցով: Կարդալու ընթացքում անկախ իմ կամքից ժպտում եմ, որովհետև սկսում եմ գնահատել, հասկանալ ճշմարիտը, զգալ ողջ հոգով այն ամենը, ինչի մասին գրում է Թումանյանը: 

Մարդն ինքն է իր ամեն ունեցածի տերը  և ինքն է տալիս կամ պահում այն իր մոտ, ոչ ոք նրան չի պարտադրում այդ: Աստված տալիս է`անվերադարձ, առանց հետին մտքի(ի տարբերություն շատ մարդկանց)` առանց պարտադրանքի ու առանց <<հաշվելու>> թե ինչքան տվեց: Նա անվերջ տալիս է ու երբեք ոչինչ հետ չի պահանջում: Այս ամենը հասկանալով` մտածում եմ, թե ինչքան լավ կլիներ, եթե մարդիկ էլ մի փոքր նմանվեին Նրան, փորձեին դիմացինի համար անել որևէ լավ բան և դրա դիմաց ոչինչ, ոչ մի բան չպահանջեին, այլ բավարարվեին միայն ու միայն դիմացինի երջանկությամբ  ու անկեղծ ժպիտով:

No comments:

Post a Comment