Friday 16 January 2015

Ես կարողանում եմ

Սկսեմ նրանից, որ ես արդեն բլոգեր եմ: Բարի գալուստ իմ մեդիա տարածք: Բլոգում ունեմ բաժիններ, այդ թվում և էկոլոգիայից:
Համեմատելը կարծում եմ, բոլորն էլ կարողանում են՝ մեծ, փոքր, սև կամ սպիտակ, բայց ահա նյութեր, այն էլ էկոլոգիական, որին միայն այս տարի էի ծանոթանում, դժվարանում էի սկզբում:  Բայց հիմա, տեսեք իմ բլոգում էկո նոյութերի վերլուծական և համեմատական  աշխատանքը:
Արդեն կարողանում եմ տեքստ մուտքագրել, տառաչափ փոխել, հղում դնել բառի վրա, որը տեսնում եք նաև տեքստում:
Թվում էր, թե էկոլոգիայից ինչպիսի ֆիլմեր պետք է վերլուծեինք  որ, բայց ահա,տեսեք Ֆիլմը և իմ վերլուծությունը: Կարծում եմ, ստացվել է:
Էկոլոգիայից խոսելը, գրելը բավականին հեշտ է, հարկավոր է գործել, մասնակցել եմ դպրոցի շրջակա տարածքի բարեկարգման աշխատանքներին՝ մաքրել, փորել, լավ կարողություն է չէ՞:
Դասերին բանավիճում ենք, քննարկում, դա խթանում է երևույթների նկատմաբ սեփական կարծիքը արտահայտելուն, անկախ շրջապատի տեսակետից: Այդ ընթացքում արագ կարողանում եմ համապատասխան նյութեր գտնել համացանցից, բերել օրինակներ՝ նշելով աղբյուրները:

Մի կարևոր կարողություն, որ էկոկրթության մասն է կազմում՝ աղբ չեմ թափում, թափողին նախատում եմ, ծառ չեմ կոտրում՝ ջրում եմ

No comments:

Post a Comment